KRAJSKÁ HYGIENICKÁ STANICE KRAJE VYSOČINA se sídlem v JIHLAVĚ

Otázky a odpovědi

Jak řešit stížnost na kvalitu oběda v restauraci?

Nespokojenost s poskytovanou stravovací službou v chuti, množství nebo případně čistotě stolování je nezbytné v klidu řešit s obsluhujícím personálem, včetně případné žádosti přizvání kuchaře k řešeným závadám. V případě, že nejste spokojeni s jednáním personálu zkuste přizvat k řešení přímo vedoucího směny nebo telefonicky zapojit provozovatele podniku (obvykle bývá uveden telefonický kontakt na vstupních dveřích - označení provozní doby, IČ provozovatele).

Pokud nejste se způsobem vyřízení Vámi uváděných výhrad spokojeni, nezbývá Vám než zaplatit za poskytnuté stravovací služby (Vámi uváděné nekvalitní služby) a věc řešit podáním podnětu na kontrolu u příslušných dozorových orgánů.

Do podnětu je nezbytné uvést následující:

 

KHS:

Podnět odešlete na podatelnu úřadu: E-mail: podatelna@khsjih.cz  nebo Datová schránka: 4uuai3w

SZPI:

Pro podání podnětu je vytvořen formulář: http://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx