Krajská hygienická stanice kraje Vysočina se sídlem v Jihlavě
Menu

Aktuální problematika
a informace
Pitná voda na táborech - informace pro pořadatele
Kouření v restauracích
Informace pro cestovatele do Dubaje a riziko v souvislosti s výskytem legionelózy
Žloutenka typu A
(základní informace)
Metodika k hluku pro stavebníky v Kraji Vysočina
Postup orgánů ochrany veřejného zdraví a stavebních úřadů při dodržování ustanovení § 77 zákona č. 258/2000 Sb.
Odborné doporučení pro regulaci expozice hluku z produkce hudby pořádané ve venkovním prostoru

Hledání
Hledat:

Otázky a odpovědi

Otázka:

Jak řešit stížnost na kvalitu oběda v restauraci?

Odpověď:

Nespokojenost s poskytovanou stravovací službou v chuti, množství nebo případně čistotě stolování je nezbytné v klidu řešit s obsluhujícím personálem, včetně případné žádosti přizvání kuchaře k řešeným závadám. V případě, že nejste spokojeni s jednáním personálu zkuste přizvat k řešení přímo vedoucího směny nebo telefonicky zapojit provozovatele podniku (obvykle bývá uveden telefonický kontakt na vstupních dveřích - označení provozní doby, IČ provozovatele).

Pokud nejste se způsobem vyřízení Vámi uváděných výhrad spokojeni, nezbývá Vám než zaplatit za poskytnuté stravovací služby (Vámi uváděné nekvalitní služby) a věc řešit podáním podnětu na kontrolu u příslušných dozorových orgánů.

  • Kvalitu pokrmů a nápojů, hygienu provozu včetně klamání spotřebitele při nabídce stravovacích služeb, na Krajskou hygienickou stanici (KHS) nebo Státní zemědělskou a potravinářskou inspekci (SZPI).
  • Váhu a míru pokrmů a nápojů na Českou obchodní inspekci (ČOI).

Do podnětu je nezbytné uvést následující:

  • datum a přibližnou hodinu návštěvy provozovny,
  • uváděné reklamované věci: senzorické vady chutě, vzhledu nebo pachu, hygienické závady čistoty stolování, klamavé jednání, apod.,
  • označení personálu (muž, žena, pracovní zařazení, případné jméno apod.), se kterým byla reklamace řešena včetně jejich uváděného stanoviska,
  • vhodné je pořídit fotodokumentaci mobilem včetně dokladu o úhradě poskytovaných stravovacích služeb.

 

KHS:

Podnět odešlete na podatelnu úřadu: E-mail: podatelna@khsjih.cz  nebo Datová schránka: 4uuai3w

SZPI:

Pro podání podnětu je vytvořen formulář: http://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx



Poslední novinky
Nebezpečné výrobky: Plastová miska o průměru 26 cm s kostkovaným dekorem
Nebezpečné výrobky: Tuhý šampon JEZUSKOTE
Nebezpečné výrobky: Mýdlo JEZUSKOTE
Nebezpečné výrobky: JEZUSKOTE DEODORANT
Nebezpečné výrobky: Bylinné oleje JEZUSKOTE OLEJ
Nebezpečné výrobky: DĚTSKÝ SET BAMBUSOVÉHO NÁDOBÍ
Nebezpečné výrobky: Gel na vlasy HAiR GEL WITH PRO-VITAMIN B5
Nebezpečné výrobky: Sada plastového nádobí Lunasol
Nebezpečné výrobky: Varování před nákupem náplně do elektronické cigarety: Charlie's Chalk Dust - The White Label - 3mg/ml
Nebezpečné výrobky: Varování před nákupem náplně do elektronické cigarety: Bunkerbase & Co. - UNFLAVORED E-LIQUID BASE - 150 ml